Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 10 Μαρτίου 2024

Αδάμ, Εύα και μήλο...

 

Ο Κύριος πλάθει τον Αδάμ.
Καθεδρικός ναός της Chartres


Οι διάλογοι του Αδάμ με τον Θεό μετά την κατανάλωση του μήλου, όπως αναφέρονται στην Απόκρυφη Γένεση της Βίβλου των Χαζάρων.


Αδάμ: Εύα, θα ανοίξω βιοτεχνία λικέρ. Όνομα: "Κοκτέιλ καλού και κακού"


Κύριος: Γιατί κρύβεσαι Αδάμ;

Αδάμ: Δεν κρύβομαι Κύριε, έχω κοιλόπονο, παράφαγα.


Αδάμ:-Γυναίκαααα! Τι μαγείρεψες σήμερα;

Εύα: -Πάχυνες αντρούλη μου μόνο φρουτάκι θα φας σήμερα.


Αδάμ: Αααα, να μην φάω το δέντρο της γνώσης του καλού και του κακού είπες Κύριε; 

Εγώ άκουσα: "Φάτο, καλού κακού"

Από εδώ και μπρος Κύριε, θα δέχομαι μόνο γραπτές εντολές.


Αδάμ: Το ξέρω, Κύριε, πως τα καλύτερα φρούτα τα κρατάς για εξαγωγή…


Αδάμ: ...μα ο όφις είπε πως είναι διαιτολόγος!


Αδάμ: ...Μα... είδα ένα πουλάκι να το τσιμπάει…


Αδάμ: Ευτυχώς Ευάκι μου που πριν μας διώξει,  κράτησα μερικούς σπόρους από το άλλο δέντρο... ξέρεις…


Αδάμ: -Γυναίκαααα! Σταμάτα να σκαρφαλώνεις στα δέντρα!

Εύα: -Άντρες... όλο διαταγές…


Αδάμ: Μαχαιράκι φρούτου δεν έχει ρε Εύα;


Αδάμ: -Μα... η Εύα μου είπε πως το είχε πλύνει, Κύριε…

.

"Εγώ απλά εκτελούσα διαταγές. Τις ξέρεις τις γυναίκες, Κύριε" Απολογήθηκε ο Αδάμ.


Αδάμ: Ποιο δέντρο είπες Κύριε; Δεν άκουσα καλά!


Αδάμ: Ούτε και σε χυμό Κύριε; Σε κοκτέιλ μήπως;


Εύα: Πω πω πως τραβιέται ένα φρουτάκι τώρα....


Αδάμ: Πως Μεγαλοδύναμε; Δεν είναι μέλι και μήλο το ίδιο πράγμα; 

Μα τότε γιατί η Εύα μου είπε: "δοκίμασε, μέλι είναι το άτιμο!"


... και έτσι, ο Αδάμ έγινε τελικά κρεοφάγος...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου