Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 5 Απριλίου 2024

Ελληνοκεντρικές απάτες: Ποιος διέδωσε την μπούρκα;

Βλέπουμε να κυκλοφορεί αυτή η φωτογραφία.
 Μια "ιέρεια" της αφής της Ολυμπιακής φλόγας
 και μια Μουσουλμάνα, με την εύλογη ερώτηση... 


Η Μπούρκα στους παγανιστές, τους Χριστιανούς και τους Εβραίους…

Επειδή όλα ξεκινάνε από την Ελλάδα, έτσι δεν λέτε, έτσι και η μπούρκα ξεκίνησε να διαδίδεται στους "βαρβάρους" από την Μήδεια όταν κατέφυγε στους Μήδους στους οποίους έδωσε και το όνομα… (Εάν την θεωρείτε Ελληνίδα) 

Ο Στράβων (11.13.9-10) μιλάει για το ντύσιμο των Περσών που ήταν όμοιο με των γυναικών τους (“θηλυστολεῖν ὑπέμειναν”) και αναφέρει πως το εισήγαγε η Μήδεια που πάντα κάλυπτε το πρόσωπό της δημόσια.
 (“τινὲς δὲ Μήδειαν καταδεῖξαι τὴν ἐσθῆτα ταύτην φασὶ δυναστεύσασαν ἐν τοῖς τόποις, καθάπερ καὶ Ἰάσονα, καὶ ἐπικρυπτομένην τὴν ὄψιν ὅτε ἀντὶ τοῦ βασιλέως ἐξίοι /…./ τῆς δὲ Μηδείας τὴν ἐσθῆτα καὶ τοὔνομα τῆς χώρας”).

Με βάση μαρτυρίες της εποχής η Μπούρκα στην Αραβία ήταν παγανιστικό έθιμο επίσης. Ο Τερτυλιανός περιγράφει ως πρότυπο παγανιστικές φυλές της περιοχής που οι γυναίκες κάλυπταν το πρόσωπο. (Περί του πέπλου των παρθένων, κεφ. 17)

Ο Κλήμης Αλεξανδρεύς στον “Παιδαγωγό” 3, XI, θεωρεί την μπούρκα κάτι απαραίτητο, τουλάχιστον την ώρα του εκκλησιασμού και συμβουλεύει τις γυναίκες να καλύπτονται τελείως όταν πηγαίνουν στην Εκκλησία.




Εντελώς διαφορετικός όμως είναι ο ρόλος του βέλου στην Παλαιά Διαθήκη. Εδώ αποτελεί ερωτική πρόκληση!!!

Η Ρεβέκκα περιγράφεται να φοράει βιαστικά βέλο (“θέριστρον”) μόλις είδε τον Ισαάκ να πλησιάζει από μακριά. (Γεν. 24, 64)

Στο Γεν. 38, 13, το βέλο περιγράφεται σαν στοιχείο καλλωπισμού και ερωτικής πρόκλησης, μια που ο πεθερός της Θαμάρ, βλέποντάς την καλυμμένη με αυτό, δεν την γνωρίζει, αλλά πιστεύει πως είναι πόρνη! Προφανώς και στο επεισόδιο της Ρεβέκκας, το βέλο φορέθηκε για ερωτική πρόκληση επίσης.


Γεν 24… 64 καὶ ἀναβλέψασα Ρεβεκκα τοῖς ὀφθαλμοῖς εἶδεν τὸν Ισαακ καὶ κατεπήδησεν ἀπὸ τῆς καμήλου 65 καὶ εἶπεν τῷ παιδί τίς ἐστιν ὁ ἄνθρωπος ἐκεῖνος ὁ πορευόμενος ἐν τῷ πεδίῳ εἰς συνάντησιν ἡμῖν εἶπεν δὲ ὁ παῖς οὗτός ἐστιν ὁ κύριός μου ἡ δὲ λαβοῦσα τὸ θέριστρον περιεβάλετο 
και
38  13 καὶ ἀπηγγέλη Θαμαρ τῇ νύμφῃ αὐτοῦ λέγοντες ἰδοὺ ὁ πενθερός σου ἀναβαίνει εἰς Θαμνα κεῖραι τὰ πρόβατα αὐτοῦ 14 καὶ περιελομένη τὰ ἱμάτια τῆς χηρεύσεως ἀφ' ἑαυτῆς περιεβάλετο θέριστρον καὶ ἐκαλλωπίσατο καὶ ἐκάθισεν πρὸς ταῖς πύλαις Αιναν ἥ ἐστιν ἐν παρόδῳ Θαμνα εἶδεν γὰρ ὅτι μέγας γέγονεν Σηλωμ αὐτὸς δὲ οὐκ ἔδωκεν αὐτὴν αὐτῷ γυναῖκα 15 καὶ ἰδὼν αὐτὴν Ιουδας ἔδοξεν αὐτὴν πόρνην εἶναι κατεκαλύψατο γὰρ τὸ πρόσωπον αὐτῆς καὶ οὐκ ἐπέγνω αὐτήν



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου