Η λατρεία του φοίνικα στη Δήλο. Το δέντρο δεν είναι γηγενές της Ελλάδας όπως και όλη η λατρεία των Ολύμπιων θεών. |
Η
Ελληνική Δικαιοσύνη απέρριψε το αίτημα
των Ελλήνων Δωδεκαθεϊστών να αναγνωριστούν
επίσημα
ως
θρησκεία, με το σκεπτικό πως το όνομα
που οι ίδιοι
θέλησαν να της δώσουν (“Εθνική θρησκεία”)
προκαλεί σύγχιση, μια που έτσι, έμμεσα,
όλες οι άλλες θρησκείες χαρακτηρίζονται...
ξένες ή και.. αντεθνικές. Το ίδιο το
κείμενο του “Υπάτου
συμβουλίου Εθνικών Ελλάδος”,
όμως, του οποίου την ανακοίνωση παραθέτουμε
παρακάτω αυτούσια, παραδέχεται πως ο
όρος “Ελληνική
Εθνική θρησκεία”
“...καθιερώθηκε
να αυτοπροσδιορίζεται”
έτσι, μόλις
“...στην
Τεργέστη το 1730.”
Μετά
Χριστόν
εννοείται...
Φυσικά, όπως και σε όλη τη υπόλοιπη
ανακοίνωσή τους, ψεύδονται!
Ας
δούμε, λοιπόν, ποιος έχει “πλήρη
μεσάνυχτα σχετικά με την Θρησκεία μας”,
όπως
γράφουν οι ... “Εθνικοί”.
Η
χρήση του όρου "Εθνικός/η"
στον θρησκευτικό τομέα είναι Ιουδαϊκής
προέλευσης.
"Έθνη"
και "Εθνικούς" ονόμαζαν οι Εβραίοι
όλους τους άλλους λαούς.
Για
άλλη μια φορά, λοιπόν, οι Ιουδαιώνυμοι
πιστοί
του Δωδεκάθεου εισάγουν εβραϊκούς όρους
και τρόπο σκέψης στην θρησκεία τους...
Δεν ξεχνούν φαίνεται την δήλωση του
Ιουλιανού του Παραβάτη, πως αυτοί και
οι Εβραίοι, “εκτός
από την πίστη σε ένα Θεό, έχουν μικρές
ή καθόλου διαφορές”.
Αν
χρησιμοποιήσουμε τον όρο "Εθνικός/η"
με
την σημερινή έννοια για μια θρησκεία,
πρέπει να ισχύουν δυο προϋποθέσεις,
κανονικά
μαζί
ή έστω,
διαζευκτικά:
α)
Η θρησκεία αυτή να εκφράζει την συντριπτική
πλειοψηφία του πληθυσμού μιας χώρας,
και/ή
β)
Η
θρησκεία αυτή να εκφράζει μόνο αυτόν
τον πληθυσμό και όχι άλλους λαούς.
Φυσικά
δεν ισχύει το (α) γιατί μόνο "εκατοντάδες"
υπέγραψαν το αίτημα των Παγανιστών,
όπως οι ίδιοι γράφουν, αλλά και ούτε το
(β) γιατί οι ίδιοι οι αρχαίοι Έλληνες
πίστευαν πως η θρησκεία τους είναι
παγκόσμια.
Οι
αρχαίοι Έλληνες ιστορικοί αναγνώριζαν,
σε όποια χώρα πήγαιναν, την Αίγυπτο, την
Φοινίκη, την Ινδία,την λατρεία των
Ολυμπίων, μέχρι και στο όρος
“Βαγίστανον”
(Μπεχιστούν)
που ήταν “ιερόν
Διός”,
ενώ ο Απόλλων λατρευόταν μέχρι και στην
μυθική Υπερβόρεια.
Ο
Ηρόδοτος,
ο “Πατέρας
της ιστορίας” λέει
πως τα ονόματα των Ολυμπίων
θεών ήρθαν από την Αίγυπτο και εγκρίθηκαν
από το επίσης Αιγυπτιακής προέλευσης
(κατ'
αυτόν πάντα)
μαντείο
της Δωδώνης.
Πριν από αυτό, οι Έλληνες λάτρευαν θεούς
χωρίς όνομα, χωρίς μορφή, και αγνοώντας
τις ιδιότητές τους.
Επισημαίνω
πως ο Όμηρος λέει πως πατέρας
των θεών είναι ο Ωκεανός
(που
βρίσκεται έξω από το Γιβραλτάρ) ενώ
ο παρουσιάζει τους θεούς να πηγαίνουν
στην Αιθιοπία
για να απολαύσουν τις θυσίες που τους
έκαναν εκεί.
Η
δε Μητέρα
των Θεών, η Ρέα-Κυβέλη,
ήταν μια καθαρά Ασιατική θεότητα, που
ήταν άγνωστη στην Ελλάδα πριν τον
αποικισμό της Ασίας από τους Έλληνες.
Ο
Διόδωρος
ο Σικελιώτης
προσθέτει σε αυτά, πως οι Αιθίοπες ήταν
οι ευσεβέστεροι των ανθρώπων, και πως
αυτοί καθιέρωσαν τις τελετές λατρείας
και τις θυσίες στους θεούς.
Εγώ προσωπικά δεν θα ήθελα να έχω την ίδια θρησκεία με τους (τότε) πρωτόγονους Αφρικανούς. Δεν το θεωρώ καθόλου "Εθνικό" αυτό.
Ακόμα
και η λέξη “Όλυμπος”
δεν
ετυμολογείται επαρκώς στα Ελληνικά...
Αυτά
είναι μόνο μερικά από τα αδιάσειστα
στοιχεία που αποδείχνουν πως η θρησκεία
των Ολύμπιων
κάθε άλλο παρά Ελληνική είναι.
Βεβαίως και έχουν δικαίωμα οι Παγανιστές να αναγνωριστούν ως θρησκεία.
Αλλά
δεν δικαιούνται να εξαπατούν τον λαό
δηλώνοντας πως η θρησκεία τους είναι η
μόνη "Εθνική". Ειδικά, όταν αυτή η
θρησκεία θεοποίησε
Ρωμαίους Καίσαρες,
και
λάτρευε
τον Ρωμαίο στρατηγό Φλαμινίνο
μαζί με τον Απόλλωνα και τον Ηρακλή, ενώ
ναός της Θεάς Ρώμης είχε χτιστεί από Έλληνες πάνω
στον “ιερό” βράχο της Ακρόπολης...
Δημήτρης
Σκουρτέλης
Ναοί στην Έφεσο όπου δυο Αυτοκράτορες δέχονταν θεϊκή λατρεία: Πάνω, ο ναός του Αδριανού και κάτω ο ναός του Δομιτιανού. Αυτή η θρησκεία έχει την απαίτηση να αποκαλείται... "Εθνική". |
Η
ανακοίνωση του “Υπάτου Συμβουλίου
Εθνικών” από την ιστοσελίδα τους:
Ανακοίνωση
301/02.08.2015
Για μία ακόμη φορά, το «Ελληνικό» Κράτος απέδειξε ότι δεν έχει αποβάλει τα βυζαντινά και μεσαιωνικά «χούγια» του, και, αδυνατώντας να τιμήσει με αξιοπρέπεια τους δικούς του νόμους (επί του προκειμένου τον ν. 4301/2014), απέρριψε μέσω του Πρωτοδικείου του την υπογραμμένη από εκατοντάδες Έλληνες Εθνικούς αίτηση για να αποκτήσει επιτέλους νομικό πρόσωπο θρησκευτικού χαρακτήρα η προαιώνια, αυτόχθων και, παρά τους απηνείς διωγμούς από τον Χριστιανισμό, ιστορικά συνεχής έως τις ημέρες μας Ελληνική Εθνική Θρησκεία.
Το
πρόσχημα για αυτή την απόρριψη προσβάλλει
ευθέως την νοημοσύνη και την ιστορική
γνώση του μέσου μορφωμένου ανθρώπου:
οι θρησκευτικοί όροι «Ελληνική Εθνική»
και «Έλληνες Εθνικοί» προκαλούν, λέει,
σύγχυση στο κοινό! Σε ποιο κοινό; Στο
κοινό, που με δική του αποκλειστική
ευθύνη το συγκεκριμένο Κράτος με την
απροκάλυπτα κατηχητικού χαρακτήρα
«παιδεία» του, το έχει αφήσει σε πλήρη
μεσάνυχτα σχετικά με την Θρησκεία μας;
Σχετικά με την Θρησκεία που πολλούς
αιώνες πριν την ίδρυση του Χριστιανισμού,
αλλά ακόμα και σήμερα, είχαν και
εξακολουθούν να έχουν παλιά όλοι και
σήμερα κάποιοι από τους Έλληνες, και
βεβαίως αυτή δεν είναι ούτε «ειδωλολατρική»,
ούτε «παγανιστική», ούτε «δωδεκαθεϊστική».
Η
παραδεδομένη Θρησκεία μας, καθιερώθηκε
να αυτοπροσδιορίζεται ως «Ελληνική
Εθνική» στην Τεργέστη το 1730. Έως τότε
λεγόταν σκέτα «Ελληνισμός». Ο
αυτοπροσδιορισμός της συνεπώς ως
«Ελληνικής Εθνικής» έγινε ΠΡΙΝ την
εμφάνιση της πολιτικής και νεωτερίστικης
σημασίας της λέξεως «έθνος», που καθιέρωσε
η Γαλλική Επανάσταση («la nation») και βεβαίως
ΠΡΙΝ την ίδρυση του «Ελληνικού» Κράτους.
Αν όμως είναι απλώς κωμικό το πρόσχημα
της «σύγχυσης» (κάτι σαν να ζητάει ένας
άθεος που ονομάζεται Χρήστος να μη
λέγεται Χριστιανισμός ο Χριστιανισμός
ή σαν να μην επιτρέπεται στον «Εθνικό
Πειραιώς» να λέγεται έτσι για να μην
προκαλείται «σύγχυση» πως είναι επίσημη
ομάδα του κράτους), είναι εξαιρετικά
επικίνδυνη η απρόσμενη πολιτική και
νεωτερίστικη ανάγνωση των αμιγώς
θρησκευτικών όρων «Εθνική» / «Εθνικός»
της ονομασίας μας.
Κατανοούμε
βεβαίως πως η συγκεκριμένη ανάγνωση
έγινε προφανώς αναγκαστικά, προκειμένου
να ακολουθήσει η επίκληση της υποτιθέμενης
«σύγχυσης». Όμως αυτό δεν αίρει το
επικίνδυνο αυτής, καθώς το «απλό»
πρόβλημα της στερήσεως του πρώτου και
βασικού δικαιώματός μας να υπάρχουμε
μέσα στην ίδια μας την πατρίδα, μεταφέρθηκε
σε λάθος πλαίσια, εντελώς άσχετα προς
μία υπόθεση που είναι και παραμένει, το
επαναλαμβάνουμε αυτό, καθαρά θρησκευτική.
Μεταφέρθηκε σε πλαίσια που θα αποδειχθούν
πολύ δυσάρεστα γι αυτό το ίδιο το
«Ελληνικό» Κράτος, εάν δεν φροντίσει
να έλξει γρήγορα γρήγορα το ζήτημά
μας έξω από αυτά.
Βεβαίως, ως συγκροτημένοι, νουνεχείς άνθρωποι, και πάνω από όλα πατριώτες, εμείς οι Έλληνες Εθνικοί δεν θα πυροδοτούσαμε ποτέ μια τέτοια ανωμαλία. Η «Ελληνική Εθνική Θρησκεία» πηγαίνει λοιπόν απλώς στο Εφετείο την υπόθεση της αναγνωρίσεώς της ως θρησκευτικό νομικό πρόσωπο κατά τον ν. 4301/2014του οποίου πληροί ΟΛΕΣ τις προϋποθέσεις και γαλήνια αναμένει από το «Ελληνικό» Κράτος να τιμήσει, αυτή την φορά τουλάχιστον, τους δικούς του νόμους. Ειδικά όταν αυτό το ίδιο, επειδή ακριβώς της στερεί έως τώρα το θρησκευτικό νομικό πρόσωπο, την έχει τα τελευταία χρόνια υποχρεώσει μέσω άλλου Υπουργείου του, άδικα και παράλογα και παρά τις αρκετές έγγραφες διαμαρτυρίες της, σε καταβολή πολλών χιλιάδων ευρώ ως (άκουσον, άκουσον!) «τέλος επιτηδεύματος».
Βεβαίως, ως συγκροτημένοι, νουνεχείς άνθρωποι, και πάνω από όλα πατριώτες, εμείς οι Έλληνες Εθνικοί δεν θα πυροδοτούσαμε ποτέ μια τέτοια ανωμαλία. Η «Ελληνική Εθνική Θρησκεία» πηγαίνει λοιπόν απλώς στο Εφετείο την υπόθεση της αναγνωρίσεώς της ως θρησκευτικό νομικό πρόσωπο κατά τον ν. 4301/2014του οποίου πληροί ΟΛΕΣ τις προϋποθέσεις και γαλήνια αναμένει από το «Ελληνικό» Κράτος να τιμήσει, αυτή την φορά τουλάχιστον, τους δικούς του νόμους. Ειδικά όταν αυτό το ίδιο, επειδή ακριβώς της στερεί έως τώρα το θρησκευτικό νομικό πρόσωπο, την έχει τα τελευταία χρόνια υποχρεώσει μέσω άλλου Υπουργείου του, άδικα και παράλογα και παρά τις αρκετές έγγραφες διαμαρτυρίες της, σε καταβολή πολλών χιλιάδων ευρώ ως (άκουσον, άκουσον!) «τέλος επιτηδεύματος».
Καλούμε
όλους τους Συνέλληνες, όλους τους Έλληνες
Εθνικούς, σε αυξημένη συσπείρωση γύρω
από τον επίσημο φορέα της Ελληνικής
Εθνικής Θρησκείας και σε επίσης αυξημένη
εγρήγορση. Αγνοώντας το πρόσθετο κόστος
σε ενέργεια και χρήμα, εμείς θα τιμήσουμε
στο έπακρο το κάλεσμα των Θεών μας και
των ψυχών των προγόνων μας, μέσα σε αυτή
την άδικη, κουραστική και ψυχοφθόρα
διαδικασία. Δεν κάνουμε ούτε βήμα πίσω.
Θα
δικαιωθούμε!
Πηγή εικόνας εδώ
Βεβαίως και έχουν δικαίωμα οι Παγανιστές να αναγνωριστούν ως θρησκεία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά δεν δικαιούνται να εξαπατούν τον λαό δηλώνοντας πως η θρησκεία τους είναι η μόνη "Εθνική". Ειδικά, όταν αυτή η θρησκεία θεοποίησε Ρωμαίους Καίσαρες, και λάτρευε τον Ρωμαίο στρατηγό Φλαμινίνο μαζί με τον Απόλλωνα και τον Ηρακλή, ενώ ναός της Θεάς Ρώμης είχε χτιστεί από Έλληνες πάνω στον “ιερό” βράχο της Ακρόπολης...
Skourtelis ..θα τους ορίσεις εσυ ή οι ταλιμπανοι ορνιοθοδοξοι δικαστές πως θα αυτοπροσδιοριστουν? Αιντε μπράβο που μας το παίζεις και δημοκράτης!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠότε το έπαιξα δημοκράτης αδελφή μου;
ΔιαγραφήΜε δυο παιδιά αδελφή!!! και με μια γυναικάρα 1,90.!!!
ΔιαγραφήΆστοχος και συκοφάντης είσαι μωρέ αδελφέ μου!!!!!
Λοιπόν ξέρω κάτι στούμπους που έχουν το κόμπλεξ να πηγαίνουν με ψηλές... Δεν πιστεύω να είσαι από αυτούς
ΔιαγραφήΌχι. Εγώ είμαι 2,05 της ρίχνω. Είμαστε καψούρια 30 χρόνια λες και είμαστε οι μοναδικοί της δημιουργίας να, σαν τον Αδαμ και την Ευα. Επ ευκαιρία τωρα, για πες μου: Εφοσον ο αδαμ και η Ευα έκαναν δυο γιους και καμιά κόρη , πες μου τώρα, πως προεκυψες εσύ?
ΔιαγραφήΜπα, οι κοντοί αποφεύγουν τις ψηλές καραφλέ πορνόγερε. Αυτοκτόνησε κανένας σήμερα να ανοίξουμε καμιά σαμπάνια.
ΔιαγραφήΕσύ τι πετάγεσαι ρε ψώνιο, κάτι ρώτησα τον άνθρωπο!!!
ΔιαγραφήΚαι που ξέρεις πως είμαι πορνόγερος; Ποιος το είπε; Τελικά φαίνεται πως στα ομολόγησε όλα η γυναίκα σου... ή η αδελφή σου...
ΔιαγραφήΧα χα χα ωραίος!!! Δεν μου απάντησες ομωs: Εφοσον ο αδαμ και η Ευα έκαναν δυο γιους και καμιά κόρη , πες μου τώρα, πως προεκυψες εσύ?
ΔιαγραφήΚαλό.
ΔιαγραφήΟι εξευτελισμένοι πιστοί του Δωδεκάθεου, που οι ιερείς του δεν άφησαν ξένο κατακτητή της Ελλάδας που να μην προσκυνήσουν, και δεν άφησαν ούτε έναν αρχαίο σοφό που να μην τον δικάσουν για "ασέβεια", ξαφνικά γίνανε και Έλληνες...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ευνοείς το Ρασσιά, το άτομο έχει καβαλήσει 1000 καλάμια. Προτιμώ του χριστιανούς απ αυτά τα γουδιά!!
ΔιαγραφήΟι ανθέλληνες δωδεκαθεϊστές ισχυρίζονται πως μόνο αυτοί είναι Έλληνες και όλοι οι υπόλοιποι είμαστε παιδιά του ...Αβραάμ. καιρός ήταν να τους αναλάβει η Δικαιοσύνη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο να πεις κάποιον παιδί του Αβραάμ δεν ήταν ποτέ μηνύσιμη βρισιά σε χριστιανικό κράτος. Αντιθέτως, για αυτούς που έχουν την Ορθή Πίστη είναι τιμή.
ΔιαγραφήΝα πάψουμε να λεγόμαστε Έλληνες (Ελένη Αρβελέρ)
Έχετε και δεν έχετε δίκιο. Και η Ορθοδοξία εάν ήταν η μόνη θρησκεία στον κόσμο, δεν θα υπήρχε λόγος να την ονομάσουμε. Οι ιθαγενείς λαοί δεν ονομάζαν τις θρησκείες τους. Τα ονόματα μάς τα δίνουν, συνήθως, άλλοι, όταν ερχόμαστε σε επαφή με αυτούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον όρο εθνικός (goy, ή gentilis λατινιστί) τον βλέπουμε να μεταχειρίζεται στην ελληνιστική περίοδο, από ελληνόφωνους εβραίους (και αργότερα, Χριστιανούς) με την έννοια του μη εβραίου. Ε και; Αυτό το ξέρουν και οι πέτρες. Γιατί θυμώνεις εσύ και τους δίνεις αφορμή να γελόυν μαζί σου;
Για θεοποιημένους αυτοκράτορες, μπορείς να μελετήσεις το "Αυτοκρατορικό" Σίντο, θρησκεία που μεταχειρίζεται για να δικαιώσει τα προνόμια μιας δυναστείας.
ΔΙ
ΔΙ, στην κατοχή κατέβασαν την φωτογραφία του βασιλιά και ανέβασαν αυτή του Χίτλερ, στο Άγιο Όρος.
Διαγραφή"και δεν άφησαν ούτε έναν αρχαίο σοφό που να μην τον δικάσουν για "ασέβεια""
Το 1947 θα τους βάφτιζαν επικίνδυνους κομμουνιστές, και θα τους έσφαζαν μαζί με τα παιδιά τους.
Βρε τους εξευτελισμένους χριστιανούς. Ίδια λογική.
https://www.youtube.com/watch?v=n5YyEoaL3OA
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλήτες. Ήρθατε όλοι την ίδια ώρα να κάνετε πλάκα. Θα νομίσει ο άνθρωπος ό,τι τον παρακολουθούν παγανιστές ΕΥΠατζήδες. Γομάρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμες αδελφούλες πόση αξιοπρέπεια έχετε και πόση εμπιστοσύνη στις ιδέες σας; Θυμάμαι έναν αρχιερέα σας που εμφανίζοταν με ψευδώνυμο. Αυτά σας έχει διδάξει η θρησκεία σας; Κανονικά όλα τα ανώνυμα σχόλια θα έπρεπε να διαγράφονται, αλλά τα αφήνω για να καταλάβουν όλοι τι εκπροσωπείτε και πως το εκπροσωπείτε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος ήταν και πώς το γνωρίζεις πως ήταν και αρχιερέας; Σου το είπε; Μεγάλη σου τιμή, να κρύβονται από σένα και οι αρχιερείς των παγανιστών. Πρέπει να είσαι πολύ επικίνδυνος. Σε λίγο θα μας πεις πως βλέπεις και οράματα, σαν τον Ανώνυμο Απολογητή.
ΔιαγραφήΑν δεν ήθελες "διάλογο" με ανώνυμους, δεν έπρεπε να ανεβάσεις blog, τα οποία είναι για ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ νέων ανθρώπων, σαν και μένα. Καταλάβατε τώρα;
Στείλε email στους σοβαρούς επώνυμους εδώ ysee@ysee.gr. για να χεστούν απάνω τους. Ανέβασε και την απάντηση, να γελάσουμε λιγάκι.
Dude
Ο κύριος είναι στο facebook με το όνομα Nikos Nikolopoylos. Εχει φωτογραφίοες όπου ιερουργεί στους θεούς με χλαμύδες. Όταν όμως επικοινωνούσε μαζί μου είχε το όνομα Νίκος Πελασγός, το οποίο τώρα άλλαξε και αυτό προκύπτει από τα μηνύματα που θα σας βάλω. .
ΔιαγραφήΘαυμάστε τραμπούκο ιερέα
Nikos Nikolopoylos
ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΟΥ ΜΟΥΝΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ . ΤΑ ΠΑΙΡΝΩ ΧΟΝΤΡΑ . ΕΜ ΤΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΜΑΙ ΣΑΝ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΒΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΖΑΜΠΑ .
Nikos Nikolopoylos
25/11/2011 01:51 μ.μ.
Nikos Nikolopoylos
ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΥΓΝΩΜΗ . ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΑΛΑΒΙΑΡΗΣ . ΣΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ Ο ΣΤΑΛΙΝ ΠΕΘΑΝΕ ;;;;; ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ . ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ . ΕΤΣΙ ΛΕΓΟΜΑΙ . ΝΙΚΟΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ . ΘΕΛΕΙΣ ΤΟ ΑΦΜ ;;;;;
Ο ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ 'Η ΤΟΥΣ ΓΑΜΟΥΣΕ 'Η ΤΟΥΣ ΕΚΟΒΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ . ΕΣΥ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣ ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;....................
Dimitris A. Skourtelis
25/11/2011 02:08 μ.μ.
Dimitris A. Skourtelis
Λοιπον, επειδη βρίζεις και απειλείς, ασταμάτητα, θα σε μπολοκάρω. Τέτοιοι αλήτες διαμορφώνονται από τα ιδεώδη σας. Μπορείς πάντα να λες πως σε φοβήθηκα
Dude
Διαγραφήμε λίγη προσπάθεια θα τον φτάσεις στην αλητεία.
Για όποιον αμφιβάλλει για τον διάλογο, έχω και πριντ σκριν.
Λοιπόν... μαζευτείτε, γιατί μη νομίζετε πως η δίωξη ηλεκτρονικου εγκλήματος τα αγνοεί αυτά. Εφ όσον οι 'Εθνικοί" έχουν τέτοια μέλη, είναι εγκληματική οργάνωση, και ο Δικαστής που απέρριψε την αίτησή τους ήξερε τι έκανε.
Τώρα κατάλαβα, κι ευχαρισώ για τον κόπο που ανέβασες το μήνυμα. Αλλά κύριε Σκουρτέλη, αν ντυνότανε αυτός ο τρελός παπάς, θα του φιλούσες το χέρι; Και τον πήρες στα σοβαρά;
ΔιαγραφήΠοιος σε απείλησε;;;
https://www.facebook.com/nikos.nikolopoylos1
ΔιαγραφήΑυτός;
https://www.facebook.com/nikos.nikolopoylos1
ΔιαγραφήΌχι, έχεις λάθος
ΔιαγραφήThis guy
Διαγραφήhttps://www.facebook.com/nikpelasgos?fref=nf
Χαίρομαι, ανώνυμη αδελφή, που παραδέχεστε πως Χριστιανισμός και "Εθνική" θρησκεία έχουν "ίδια λογική", όπως γράφεις. Αυτό θέλω να αποδείξω και εγώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ έγραψα το σχόλιο, με το οποίο συμφωνείτε. Γιατί με βρίζετε, κύριε; Έχω οικογένεια και γι' αυτό δεν ανεβάζω τηλέφωνο και αριθμό ταυτότητος. Άλλοι σε βλάψανε και τα πληρώνω εγώ... ένας ανώνυμος περαστικός. Τι σου κάνανε;
ΔιαγραφήΚώστα με λένε
Δεν ξέρω αν γράφει μία ή πολλές ανώνυμες αδελφές. Αμα έχεις οικογένεια, έτσι την τρέφεις; σχολιάζοντας στα μπλογκ;
ΔιαγραφήΔηλαδή δεν τρέφω καλά την οικογένειά μου επειδή έγραψα σχόλιο σε ένα μπλογκ; Τόσο μεγάλο έγκλημα έκανα που έγραψα στο μπλογκ σας. Προφανώς, εσείς δεν έχετε παιδιά.
ΔιαγραφήΚώστας
Αν είχα παιδια δεν θα έχανα τον καιρό μου εδώ. εκτός βέβαια αν υπερασπίζεσαι την εργασία σου, όπως κατηγορειτε εμένα πως το κάνω εδώ.
ΔιαγραφήΟΚ, ίσως ήσουν καλύτερος πατέρας απ' ότι είμαι εγώ. Αλλά είναι ανάγκη να βρίζεις τους αλλόθρησκους (όχι εγώ) για να υπερασπίσεις την εργασία σου; Να σου πω ένα μυστικούλη. Όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε, και πολύ σύντομα εγώ και εσύ θα φάμε χώμα με το φτυάρι. Εγώ δεν σε κατηγόρησα, λάθος κάνεις.
ΔιαγραφήΚ
Ρε Σκουρτελη, δεν κοιτάς εκεί τις επαφές σου, μπας και καταφέρεις να μπογιατίσεις με καραγκιοζηδες κάνα μαντρί (εκκλησια)..έρχονται δύσκολες μέρες και θα χρειαστεί (για να πας στο παραδεισο) να κάνεις και κάνα ψυχικό σε καμιά χήρα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πάω, ανώνυμη αδελφή μου...
ΔιαγραφήΑυτο!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤωρα ειναι θωστο!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑποφάσισε αγαπητό μουνί. εεε μπουνί... εεε μπούνι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆντε ρε καλός είσαι έχεις και χούμορ (παρολα χριστιανο)
ΔιαγραφήΑυτό που κάνετε ΕΣΕΙΣ δεν είναι χιούμορ. Αφήστε τον ήσυχο, σας παρακαλώ.
ΔιαγραφήΚ
Skourtelis περιμένω απάντηση γιατί κωλώνεις ετσι ρε αδελφέ????: Εφοσον ο αδαμ και η Ευα έκαναν δυο γιους και καμιά κόρη , πες μου τώρα, πως προεκυψες εσύ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ερώτηση είναι άσχετη με το περιεχόμενο του άρθρου. Αλλά διευκόλυνέ με σς παρακαλώ, ανώνυμη αδελφή, που λέει πως ο Αδάμ και η Εύα ΔΕΝ έκαναν και άλλα παιδιά;
ΔιαγραφήΓεν. 4,17 Καὶ ἔγνω Κάϊν τὴν γυναῖκα αὐτοῦ, καὶ συλλαβοῦσα ἔτεκε τὸν Ἐνώχ. καὶ ἦν οἰκοδομῶν πόλιν καὶ ἐπωνόμασε τὴν πόλιν ἐπὶ τῷ ὀνόματι τοῦ υἱοῦ αὐτοῦ, Ἐνώχ.
ΔιαγραφήΠου την βρήκε αυτήν τη γυναίκα; Δεν ήταν αυτονόητα αδελφή του; Το όδιο δεν έκαναν τα παιδιά του Δευκαλίωνα και ο Δίας με τις αδελφές του; Το ίδιο θα κάναμε και εμείς αν είμασταν οι μόνοι άνθρωποι στη γή
Γεν. 5,4 ἐγένοντο δὲ αἱ ἡμέραι τοῦ Ἀδάμ, ἃς ἔζησε μετά τὸ γεννῆσαι αὐτὸν τὸν Σήθ, ἔτη ἑπτακόσια, καὶ ἐγέννησεν υἱοὺς καὶ θυγατέρας.
ΔιαγραφήΜήπως έχεις καμιά άλλη βλακεία να ρωτήσεις, ανώνυμη αδελφή; Θα σε συμβούλευα να διαβάζεις τα βιβλία που κατηγορείς, όπως κάνω εγώ. Έτσι δεν θα μπορούν να σε διαψεύσουν τόσο εύκολα, ανώνυμη αδελφή μου...
Δηλαδή ομολογείς πως είσαι γνήσιος απόγονος όλων αυτών των τραγοβοσκων (γαμηδων). Μιλάς και εβραίικα μήπως?
ΔιαγραφήΚάθε λαός έχει και την μυθολογία του, και όλες έχουν την αιμομιξία και αιμοβορία ως κοινά στοιχεία (ε, και;) Οι Ιουδαίοι μονοθεϊστές (του Μωυσή) υιοθέτησαν την παράδοση των πολυθεϊστών προγόνων τους, αφού την παραμόρφωσαν πρώτα (σε αντίθεση με τον μονοθεϊσμό του Ακενατόν). Και έτσι ο συμβολισμός έγινε Ιστορία.
ΔιαγραφήΗ μυθολογία έχει να κάνει με την εθνογένεση. Αλλά, αφού η Εβραίοι "ακύρωσαν" την μυθολογία τους (κάνοντάς την Ιστορία) δεν θεωρούν τους εαυτούς τους έθνος. Οι Εθνικοί (goyim), γι' αυτούς είναι όλοι οι υπόλοιποι.
Έτσι, για να μην λέμε μαλακίες.
ΔΙ
Αγγλικά ξέρεις; Εγώ δεν ξέρω Εβραίικα, έτσι εμπιστεύομαι την βικιπαίδεια:
ΔιαγραφήThe word "goy" means nation in Biblical Hebrew. In the Torah, goy and its variants appear over 550 times in reference to Israelites and to Gentile nations. The first recorded usage of goy occurs in Genesis 10:5 and applies innocuously to non-Israelite nations. The first mention in relation to the Israelites comes in Genesis 12:2, when God promises Abraham that his descendants will form a goy gadol ("great nation"). In Exodus 19:6, the Jewish people are referred to as a goy kadosh, a "holy nation".[10] While the books of the Hebrew Bible often use goy to describe the Israelites, the later Jewish writings tend to apply the term to other nations.
This is all about how Jews perceived themselves, at the time. The term 'Nation' would have been applied by them in relation to their ancestors, before Moses.
Διαγραφήgoy kadosh, a "holy nation" (cf. an ordinary nation). Semantics.
"the later Jewish writings tend to apply the term to other nations." (which is my point).
We only recognise ourselves as a nation, after we come into contact with others. In isolation, the term is meaningless. During the Hellenistic period, the definition of the term 'Goy' appears to have changed (after the Jews came into contact with others). Otherwise, why wouldn't it reappear in the same form in "later Jewish writings".
The term Ethnos existed prior to the Septuagint. Ethnikos is, in fact, a mistranslation of 'Goy', anyway; at the time of translation. Always a context.
DI
http://www.haaretz.com/polopoly_fs/1.440227.1340290657!/image/4024286612.jpg_gen/derivatives/landscape_640/4024286612.jpg
ΔιαγραφήBy OTHERS in the fourth paragraph, you mean Greeks and Romans? The Jews had come out of their isolation long before then.
Διαγραφή- We only recognise ourselves as a nation, after we come into contact with others.
This is generally correct, but as jews did not recognize themselves as an ethnos, this would apply to the Greeks, Egyptians, Romans. The early Greeks would have been a tribal people, just like everyone else. The word Ethnos is clearly Greek and must've been in existence long before the Greek OT version, because it was used to translate goy, as you say. I can't translate a word in a foreign language with a non-existent word. This doesn't make any sense.
Jews still struggle with this. Nation? Religion? Both? The consensus seems to be sHared history. This is the only way an atheist, multiracial Jew can be fully jewish. A Jew is anyone with a jewish mother, regardless of the father's background.
Linguistic, archaeological and genetic evidence suggests that the ancestors of the Hellenes came from Anatolia; as evidenced by the EV13 Haplogroup. It is likely that the native people of the Balkans are related, in this way. EV13 is prominent in the Greece and Albania. The frequency drops in northern Greece, probably as a consequence of later demographic trends. Agriculture was introduced into Europe by these people, but it is likely there was a population in the area prior to them. That these tribes all influenced each other is logical. Recent research suggests Greek and Albanian are related languages, but split so long ago (compared to say English and Frisian), as to make them mutually unintelligible. I raise this, to emphasise tribal identities in a greater context.
ΔιαγραφήGiven these peoples' influence on Europe and the influence on them, from people of the Middle East, it is logical that there were cultural similarities throughout. The Hebrew's original culture would not have been considered exotic by their neighbours. However, their new 'revealed' religion placed an emphasised on their uniqueness. They must've been oppressive rulers, when they got the chance.
The concept of ethnos was beginning to lose its original tribal meaning, by the time of the Septuagint, and had almost become meaningless by the later Roman Empire, where the previous tribal identities had given way to an Imperial one. One did not have to be Italian to be a Roman citizen. Rome tolerated various Asian cults, alongside the imperial one. Eventually, Christianity replaced this imperial cult, as well as everything else.
The first Christians were Jews, but there was a push by St Paul to allow gentiles into the fold, who found circumcision repulsive. So Christianity became the new identity of its followers; theirs was the Kingdom of God, which had nothing to do with worldly Empires, including the Roman one. Ethnos was as meaningless to them as it was with the Muslims (Ummah). Later, Christianity became incorporated into the imperial identity, and the rest is history. You should read Augustine's City of God (Πολιτεία του Θεού), to see how Christianity reconciled itself with imperial rule.
Our concept of Nation today is not the same as that of Ethnos in the past.
Nice to chat, but I wont say more, given the hostility.
DI
Αυτό μπορούσα να το απαντήσω και εγώ, εξυπνάκια συνανώνυμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήκ Σκουρτέλη, μην νομίζεις πως όλοι είναι σαν το απόβρασμα που σε απείλησε. Αν ντυνότανε καουμπόης ο Νικολόπουλος, εσύ θα το έπαιζες ινδιάνος; Και μη μου πεις πως δεν έχεις αφήσει ποτέ ανώνυμο σχόλιο κάπου :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο Ιντερνετ είμαι για να με μάθουν, όχι για να κρυφτώ
ΔιαγραφήΤο θέμα είναι πως καμιά θρησκεία δεν μπορεί να μου καθορίσει την εθνικότητά μου. Η ίδια η έννοια του Θεού ή των θεών αντιφάσκει με την έννοια Έθνος. Αν θέλετε να συνεχίσετε την συζήτηση περί ανέμων και υδάτων, μάθετε πως το μόνο που κατορθώνετε είναι να αυξάνετε την ακροαματικότητα αυτού του μπλογκ. Σας ευχαριστώ όλους τα μάλα, λοιπόν.
ΑπάντησηΔιαγραφή... Ή την φυλετική σου καταγωγή.
Διαγραφή"το μόνο που κατορθώνετε είναι να αυξάνετε την ακροαματικότητα αυτού του μπλογκ."
Και ποιος έχει πρόβλημα με αυτό; Μην ξεχνάς πως τα μπλογκ είναι δημόσιος χώρος, και δεν ανήκουν μόνο στον αρθρογράφο (Αλλιώς δεν θα υπήρχαν).
ΔΙ
ΥΓ, και δεν γράφω άλλα. Ο λόγος για την ανωνυμία δεν είναι επειδή φοβούνται εσένα, αλλά τους 1002 αόρατους κακοποιούς, που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο... δημόσιος χώρος. Αν ποτέ στείλω email σ' εσένα, θα το υπογράψω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΙ
Death to the pagans.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘάνατος στους ειδωλολάτρες Έλληνες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚορόιδευε εσύ.
ΔιαγραφήΑλλά τώρα που το σκέφτομαι αυτές οι κοτσάνες τον βοηθούν. Βρίζει, τον βρίζουν και μετά το παίζει θύμα. Μισεί τους άλλους για να μην μισήσει τον εαυτόν του. Ξέρεις πως το κατάλαβα. Το πρόβλημα του είναι με τους παγανιστές. Οι αδελφές τι του φταίνε; Μίσος και πάλι μίσος. Δες το υπόλοιπο το μπλογκ του και θα καταλάβεις. Αφήστε τον ήσυχο.
ΔιαγραφήΤο ωραίο. Όταν δεν αγιογραφεί φωτογραφίζει κρυφά κώλους νεαρών γυναικών. Εξαιρείται η τελευταία. Το άλλο ωραίο. Δεν νομίζω πως είναι κανένας που γράφει εδώ παγανιστής. Ειρωνεία να βρίζεις κάποιον αδελφή όταν σε σιτίζουν αδελφές. Αηδίασα, και δεν ξαναπατάω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμη αδελφή.
Δεν κοροϊδεύω και δεν είμαι ο Σκουρτέλης. Κάτω οι ειδωλολάτρες και τα σαθρά είδωλά τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σας. Μου αρέσει το έργο σας. Κάτι όμως με στεναχωρεί. Οι Ελληνες έχουν συνηθίσει να μπαίνουν σε ομάδες και παρατάξεις που πολεμάνε η μια την άλλη. Σας παρακαλώ, μην παίξετε αυτό το παιχνίδι. Αξίζετε πολυ περισσότερα. Οσον αφορά τώρα το θέμα του άρθρου σας. Το να είσαι Ελληνας ορθόδοξος είναι ένας τρόπος να είσαι Ελληνας. Το να είσαι Ελληνας νεο παγανιστής είναι ενας άλλος τρόπος να είσαι Ελληνας. Ας δεχτούμε ότι υπαρχουν και θα υπάρχουν και τα δυο. Το ό,τι υπήρχαν και ξένα στοιχεία στον Ελληνικό παγανισμό δεν σημαίνει ότι η θρησκεία δεν ήταν Ελληνική. Παντα οι ταυτότητες δημιουργούνται με βάση διάφορα στοιχεία που κάποτε μπορει να είναι ξένα, μετα όπως δημιουργείται μια ξεχωριστή ταυτότητα. Ξένα στοιχεία υπάρχουν βεβαια και στην ορθοδοξία. Ε και;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξ άλλου η λέξη ΄΄εθνικοί΄΄ για τους παγανιστές προέρχεται απο τη λέξη ΄΄εθνη΄΄ της καινης διαθήκης που σχετίζεται με τους παγανιστικούς λαούς.
ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6, 32 Αρα προέρχεται απο τα ίδια τα χριστιανικά κείμενα...
Εαν όλοι σκέφτοταν σαν εσένα δεν θα υπήρχε θέμα φίλε μου. Δεν διαφωνώ σε τίποτα από όσα λες. Η άλλη πλευρά διαφωνεί και αποκαλεί τους Χριστιανούς "Εβραίους". και για την ονομασία "Εθνικός" αυτό γράφω. Πως προερχεται από Ιουδαϊκά (αρχικά) κείμενα. Οι άνθρωποι σκέφτονται σαν... τους Εβραίους που κατηγορούν!
ΔιαγραφήΣας παραπέμπω στην παρακάτω ηλ/κή διεύθυνση. Επειδη δεν είμαι της απόψεως, ο καθείς να υβρίζει και να γράφει ανωνύμως, δεν δημοσιεύω σχόλια ανώνυμα και υβριστικά, επιπλέον δεν δημοσιεύω σχόλια που έχουν οποιουδήποτε είδους υφάκι. Κοινώς ή γράφετε ευγενικότατα ή δεν φαίνεστε καθόλου και ποτέ στο ιστολόγιο μου. Σας ευχαριστώ κύριε σκουρτέλη για την εν δυνάμει φιλοξενία σας. http://eggolpio.blogspot.gr/2015/04/blog-post_27.html
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://eggolpio.blogspot.gr/2015/04/blog-post_67.html
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://eggolpio.blogspot.gr/2015/03/blog-post_70.html
ΑπάντησηΔιαγραφή