Δήλος |
Υπάρχει λοιπόν κάποιος κύριος στο "Ελλήνων Δίκτυο" που «απαντάει» σε όσα γράφω στο κεφάλαιο αυτό, βρίσκοντας μου ελλείψεις, αντιφάσεις, και ανακρίβειες, με τίτλο «Απάντηση σε ψεύδη», και σχολιάζοντας «Με πόσα θες να μας τρελάνεις» . Μαγευτική η προσπάθειά του.
Στην συνέχεια λέει στους αναγνώστες του (τους οποίους πείθει να γίνουν κριτές μου) να ΜΗΝ διαβάσουν τα άλλα κεφάλαια της μελέτης μου, διότι:
«ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ ΤΟΥ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ»
Έλα όμως που τα θέματα στα οποία με αμφισβητεί (πχ, η καταγωγή των Εβραίων, το Αλφάβητο, ο Απόλλων κλπ) αναλύονται σε αυτά ακριβώς τα κεφάλαια τα οποία προτρέπει να μην διαβάσουν οι αναγνώστες!!! Δεν μπορώ να ξαναγράφω όλη την μελέτη σε κάθε κεφάλαιο, αλλά επικεντρώνομαι στο κύριο θέμα της κάθε φορά.
Υπάρχουν ειδικά κεφάλαια για τους Εβραίους, για τους Φοίνικες και όλα τα υπόλοιπα που αποκαλεί ψεύδη, με βιβλιογραφία που προφανώς δεν αντέχει να διαψεύσει με τον τρόπο που νομίζει πως διαψεύδει ετούτη εδώ, η οποία όμως δεν αφορά τα θέματα που θέτει, και που ΔΕΝ αναλύονται σε αυτό το κεφάλαιο, αλλά σε άλλα κεφάλαια της ίδιας μελέτης!
Να δώσω για παράδειγμα την διάψευσή του για το ότι μια πιθανή ερμηνεία του «Ιεχωβάς» είναι το «Γιακ Βάκχ» =Θεός Βάκχος. Λέει πως η βιβλιογραφία που δίνω είναι αναξιόπιστη.
Ωραία λοιπόν, ο Θωμάς Μαράς είναι αναξιόπιστος.
Νομίζει πως βασίστηκα μόνο σε αυτόν; Πράγματι, "λησμόνησα" να γράψω εδώ πως ο ΟΜΗΡΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ λέει πως ο Διόνυσος ανατράφηκε ανάμεσα στην Φοινίκη και το Νείλο, δηλ τους Αγίους Τόπους, και πως ο Σειληνός ήταν βασιλιάς του Ισραήλ σύμφωνα με τον Παυσανία. Λησμόνησα να γράψω επίσης πως οι Ορφικοί έλεγαν πως ο Διόνυσος θα είναι ο επόμενος βασιλιάς των θεών, και ακόμα πως η λατρεία του Διόνυσου Ζαγραίου έχει πολλά κοινά με την Θεία Ευχαριστία. Και αυτά δεν τα γράφει ο Μαράς...
Αμα ταιριάζουν ετερόκλητες, ανεξάρτητες πηγές, η αλήθεια προκύπτει αβίαστα ...κύριε "πόσα θες να μας τρελάνεις"...
Όπως καταλαβαίνετε, μετά από αυτά, ας μας αφήσει ήσυχους με τον Μαρά, και ας διαψεύσει τον Όμηρο ο επικριτής μου... (Γιατί, και η Γιγαντομαχία στους ΑΓΙΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ έγινε, και οι θεοί κατέφυγαν στην πατρίδα τους, την Αίγυπτο για να γλιτώσουν από τον Τυφώνα... Εκεί θα γίνει και ο Αρμαγεδδών, η νέα εκδοχή του ίδιου μοτίβου)
Αυτά όμως που αναφέρει πως παρουσιάζονται ελλιπή ή ανακριβή, γράφονται στο κεφάλαιο «Η φυλή Δαν και οι Δαναοί», καθώς και στο κεφ. "ΟΙ ΦΟΙΝΙΚΕΣ" και το υποκεφάλαιό του "Εβραίοι και Φοίνικες" τα οποία πολύ έξυπνα ο κύριος συμβουλεύει να μην διαβαστούν, μεταξύ άλλων, γιατί όπως γράφει «δεν αξίζει τον κόπο»...
Τα στοιχεία είναι συντριπτικά και αγκαλιάζουν κάθε πλευρά της αρχαίας θρησκείας μας, που αναλύεται σε πολλά κεφάλαια η οποία αποδείχνω πως εμφανέστατα είναι μεσανατολικής προέλευσης, όπως και η τωρινή. Ο Χριστιανισμός. Αυτή η συνέχεια του Ελληνισμού, ποιον βλάπτει και ποιον ενοχλεί, άραγε; (εκτός από τους Χιτλερικούς, βέβαια)
Αν είχε ασχοληθεί με όλη τη μελέτη μου, θα είχε δει πως ούτε καν αμφισβητώ πως όλα αυτά μπορεί να είναι αρχικά ελληνικής προέλευσης. Απλά υπογραμμίζω, πως αυτός ο πανάρχαιος πολιτισμός ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ χωρίς συνέχεια, όπως λέει ο Πλάτων: "Απόμειναν οι αγράμματοι και οι ακαλλιέργητοι στα βουνά"...
Γράφει συνέχεια «ΚΑΙ Η ΑΣΕΡΑ;»
Γιατί δεν πάει στο κεφάλαιο «Η Εβραία Αφροδίτη» , αλλά και στα προηγούμενα κεφάλαια που ανάφερα, να δει αν λέω ποια είναι η Ασερά, της οποίας άγαλμα (ΝΑΙ ΑΓΑΛΜΑ) υπήρχε ΜΕΣΑ στο Ναό του Σολομώντα, ο οποίος ήταν και ναός της... "ελληνικότατης", τρομάρα μας, Αφροδίτης; Να δει αν λέω πως πίστευαν πως ήταν η συζυγος του Ιεχωβά, πράγμα που... αποκαλύπτει... θριαμβευτικά... Ο κύριος αυτός, με άλλα λόγια, γράφει ως απάντηση σε... μένα, όσα περίπου γράφω... εγώ σε αυτά τα κεφάλαια περί Αφροδίτης, Εβραίων και Φοινίκων, που κατ' αυτόν "δεν αξίζει τον κόπο να ασχοληθεί"!!!!
Μήπως ο Ηρόδοτος δεν λέει πως ο αρχαιότερος ναός αυτής της κυρίας ήταν στην Ασκαλών της Φοινίκης; (δεν κλίνω ξένα ονόματα) Μήπως η σχέση των Ασκαλών- Τρώων Ασκάνιων και Ασκεναζίμ Εβραίων, και συνεπώς της πανάρχαιας, κατά τον Ηρόδοτο, Ασκαλώνιας λατρείας της Αφροδίτης, η οποία ήταν προστάτης του γένους και των Ρωμαίων Ασκανίων, δεν είναι προφανής ετυμολογικά; Χρειάζεται βιβλιογραφία για να τεκμηριωθεί; μυαλό δεν έχει ο κύριος, ούτε μάτια ούτε αυτιά;
Επαναλαμβάνω, δεν γίνεται να ξαναγράφω όλη την μελέτη σε κάθε κεφάλαιο. Αν ο κύριος βαριέται να τα διαβάσει, ας μην κάνει κριτική.
Αλλά όταν κάποιος είναι φανατικός δεν λογαριάζει την αξιοπιστία του, ούτε και την αξιοπρέπειά του!
ΠΟΣΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙ;
Όσο για την Αιγυπτιακή επιγραφή που αναφέρει τον Ιεχωβά, και αμφισβητεί την μετάφρασή της, πρόχειρα του βάζω αυτά εδώ
(Βικιπαίδεια, να το κείμενο και οι επιστήμονες που το μετέφρασαν: "Regarding the Shasu of Yhw, Astour has observed that the "hieroglyphic rendering corresponds very precisely to the Hebrew tetragrammaton YHWH, or Yahweh, and antedates the hitherto oldest occurrence of that Divine Name – on the Moabite Stone – by over five hundred years."Donald B. Redford thinks it reasonable to conclude that the demonym 'Israel' recorded on the Merneptah Stele refers to a Shasu enclave, and that, since later Biblical tradition portrays Yahweh "coming forth from Se'ir" the Shasu, originally from Moab and northern Edom, went on to form one major element in the amalgam that was to constitute the "Israel" which later established the Kingdom of Israel. Rainey has a similar view in his analysis of the el-Amarna letters.")
και εδώ. Ναι κύριε "πόσα θες να μας τρελάνεις", το όνομα Ιεχωβάς, όπως και τα ονόματα των "Ελλήνων" Ολυμπίων (κατά τον Ηρόδοτο) ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ.
Αν επιμένει, θα έρθουν πολλά άλλα, γιατί (αυτό είναι προειδοποίηση) η μελέτη μου ΕΧΕΙ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΤΕΙ από τότε που την δημοσίευσα.
Αλλά ας μου επιτραπεί να κρατήσω κι εγώ μερικά για τον εαυτό μου, γιατί αρκετά με έχουν αντιγράψει. (Τώρα θα γράψει πως μπλοφάρω, και στη συνέχεια οι αναγνώστες του θα δουν τι πάει να πει μπλόφα, βέβαια, και ποιος είναι ο Δάσκαλός της)
Βαριέμαι να απαντήσω σε όλα, κύρια γιατί όλες οι απαντήσεις υπάρχουν εδώ, σε αυτόν τον ιστότοπο. Ο άνθρωπος, όπως βλέπετε, είναι αστείος...
Ευχαριστώ. Ας συνεχίσει έτσι ο κύριος, μου δίνει θάρρος.
Δημήτρης Σκουρτέλης
Υ.Γ.
Μας "αποδείχνει" πως το αλφάβητό μας, προέρχεται από την Γραμμική Β.
Αυτό και αν είναι απάτη!!!
Το Φοινικικό-Ελληνικό αλφάβητο (πείτε το όπως θέλετε) αποδίδει φθόγγους (α, ε, κ ...) ενώ η Γραμμική Β αποδίδει συλλαβές! (πα, να, ουα... )
Πρόκειται λοιπόν για δυο τελείως διαφορετικά συστήματα, φιλοσοφίες και μεθόδους γραφής, που είναι αδύνατο να συνδεθούν!!!
Αν το Φοινικικό-Ελληνικό αλφάβητο ήταν πανάρχαιο, όπως ισχυρίζονται οι αδαείς, δεν θα είχε τόσες διαφορετικές μορφές που αρχίζουν από τα διαφορετικά σε κάθε περιοχή γράμματα και φτάνουν μέχρι και την φορά της γραφής -άλλοτε από τα δεξιά και άλλοτε από τα αριστερά, πράγμα που αποδείχνει πως χρησιμοποιήθηκε πειραματικά-δοκιμαστικά αρχικά, ως αλφάβητο εισαγόμενο που έπρεπε να προσαρμοστεί στα ελληνικά, και μάλιστα στους ιστορικούς χρόνους...
Πηγή εικόνας
Πηγή εικόνας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου