Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο, 3 Αυγούστου 2019

Ο αρχαιότερος χάρτης δεν είναι Ελληνικός, ο δε Ελληνικός είναι πλαστός!


Ελληνοκεντρικές απάτες: Ιταλικός, βαβυλωνιακός, πλαστός, παραπλανητικός, ελληνικός χάρτης. 




Βλέπουμε τίτλους όπως:


 “Στα Ελληνικά ο αρχαιότερος χάρτης του κόσμου” 



“Ο ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ;”




"Ο ελληνικός χάρτης της Σολέτο"




"Ο ελληνικός χάρτης της Σολέτο"



Και φυσικά ο εικονιζόμενος χάρτης είναι ...βαβυλωνιακός!



Όλοι οι παραπάνω διαπράττουν τουλάχιστον τριπλή απάτη (διότι υπάρχει και τέταρτη):

Γιατί, στην πρώτη αράδα των άρθρων τους ο παραπλανητικός τίτλος "Ο αρχαιότερος χάρτης του κόσμου" μετατρέπεται σε: "O αρχαιότερος χάρτης στον δυτικό κόσμο" πράγμα εντελώς διαφορετικό, μια που ένας πολύ αρχαιότερος χάρτης είναι Βαβυλωνιακός και χρονολογείται από το 600 πΧ, δηλαδή έναν αιώνα παλιότερος από τον αποκαλούμενο Ελληνικό: (δες "Βαβυλωνιακός Χάρτης του Κόσμου")


Η φωτογραφία του πραγματικού
"Χάρτη του Σολέτο"



Το δεύτερο σκέλος της απάτης είναι πως αντί να βάλουν την φωτογραφία του ελληνικού χάρτη, βάζουν την φωτογραφία του Βαβυλωνιακού, που τους φαίνεται πιο εντυπωσιακή, αγνοώντας την εμφανέστατη σφηνοειδή γραφή πάνω του!
Το τρίτο σκέλος της απάτης είναι πως ο χάρτης δεν είναι όλος στα Ελληνικά! (Μιλάμε φυσικά για τον χάρτη για τον οποίο γίνονται οι αναφορές, τον "χάρτη του Σολέτο"και όχι για τον Βαβυλωνιακό)
Με την πραγματική φωτογραφία του "χάρτη" συνεχίζουν άλλοι ιστότοποι, οι περισσότεροι με παραπλανητικούς και πάλι τίτλους και φανταστικά συμπεράσματα.

"Οι αρχαίοι Έλληνες κατασκεύαζαν χάρτες πριν τους Ρωμαίους"
“O αρχαιότερος χάρτης χρονολογείται από το 500 π.Χ. και είναι γραμμένος στα Ελληνικά!!”
"Χάρτης του Σολέτο: ο αρχαιότερος του κόσμου…με ελληνικούς χαρακτήρες!”


Αλλά και αυτοί οι ιστότοποι παραπλανούν τους αναγνώστες τους γιατί ισχυρίζονται στον τίτλο πως μιλάνε και πάλι για τον "αρχαιότερο χάρτη", αλλά επίσης διότι δεν δίνουν την πληροφορία πως ο χάρτης αυτός είναι πιθανότατα πλαστός.

 Αυτή είναι η τέταρτη απάτη.


Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή

Το 2003 ανακαλύφθηκε στο Soleto  της Νότιας Ιταλίας (Δες εδώ, "Soleto Map")  από τον Βέλγο Thierry van Compernolle του Πανεπιστήμιου του Montpellier ένα θραύσμα κεραμικού (“Όστρακον”) με ελληνικούς χαρακτήρες που παριστάνει την περιοχή του Salento. 
Τα ονόματα είναι μερικά στα Ελληνικά και άλλα στην γλώσσα των Μεσσαπίων, αλλά με ελληνικούς χαρακτήρες.
Το όστρακο χρονολογείται από το 500 πΧ, και θεωρείται ο αρχαιότερος χάρτης στην Δύση. 
Επίσης τοποθετεί τους Έλληνες πρώτους στην χαρτογράφηση, πριν τους Ρωμαίους.
'Ομως μια που τα περισσότερα ονόματα πόλεων δεν είναι στα ελληνικά, τίποτα δεν αποκλείει την χρήση ελληνικών χαρακτήρων από ντόπιους, και δεν κατοχυρώνει την Ελληνικότητα του "χάρτη".

 Θυμίζουμε πως υπάρχουν και άλλες επιγραφές γραμμένες στο ελληνικό αλφάβητο που δεν είναι Ελληνικές (Δες εδώ: Στήλη των Καμινίων").
'Ετσι κι αλλιώς ο χάρτης είναι κατά πάσα πιθανότητα πλαστός, και όπως φαίνεται, πάνω σε ένα αρχαίο "όστρακον", σε ένα ήδη σπασμένο κεραμικό δηλαδή, χαράχτηκε ένας χάρτης που δεν είναι σχεδιασμένος με την αρχαία μέθοδο, αλλά με την σύγχρονη.
Ο Βορράς είναι τοποθετημένος επάνω, πράγμα που δεν ήταν κανόνας για τους αρχαίους χάρτες. Οι Αιγύπτιοι έβαζαν τον Νότο στο πάνω μέρος. Άλλοι, την Ανατολή.
Οι πόλεις σημειώνονται με κουκκίδα όπως στους σύγχρονους χάρτες ενώ στους αρχαίους χάρτες σημειώνονται με το σύμβολο ενός σπιτιού.
Τα σχήματα και οι λέξεις ακολουθούν το περίγραμμα του θραύσματος. Αυτό αποδείχνει πως γράφτηκε μεταγενέστερα, πάνω στο ήδη σπασμένο αγγείο, και συνεπώς είναι ψεύτικος.