Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 7 Μαρτίου 2015

ΟΙ ΠΕΝΗΝΤΑ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΟΥ.



File:0 Vénus et Cupidon - P.P. Rubens - Musée Thyssen-Bornemisza (2).JPG



 Μετά από επίπονη μελέτη στις πηγές και τις σχετικές επιστημονικές διατριβές παρά τω Καλαποδιστριακώ Πανεπιστημίω, μια που σε εμάς δεν έχει συμβεί ΠΟΤΕ, και έτσι δεν έχομε προσωπικές εμπειρίες να μοιραστούμε, η Συντακτική Επιτροπή του μπλογκ μας, υπό την διεύθυνση του Δημήτρη Σκουρτέλη, κατηγοριοποίησε και παρουσιάζει πενήντα διαφορετικούς τρόπους κέρατου, με αφορμή τον τίτλο της διάσημης πλέον ταινίας “Πενήντα αποχρώσεις του γκρι”...


File:Pieter Paul Rubens - Portrait of King Philip IV (Hermitage).jpg


 α) ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ

Είμαστε απλά φίλοι

Όχι απλά φίλοι. Αδέλφια είμαστε σχεδόν.

Είμαστε συμμαθητές παλιά.

Είμαστε συμφοιτητές παλιά.

Συνεργαζόμαστε.

Δουλεύουμε μαζί.

Έχουμε μια επαγγελματική συνεργασία που μας τρώει και τον ελεύθερο χρόνο μας

Του/της κάνω ιδιαίτερα

Κάνω ιδιαίτερα στα παιδιά του/της.



File:Peter Paul Rubens - Marchesa Brigida Spinola Doria (National Gallery of Art).jpg


 Συμφοιτητής/τρια μου είναι.

Σπουδάζουμε και μελετάμε μαζί. Τρέχουμε στις Βιβλιοθήκες, ψάχνουμε το Ίντερνετ...

Τον/την βλέπω τα βράδια για να μελετάμε... την ημέρα δεν μπορώ να συγκεντρωθώ...

Πρέπει οπωσδήποτε να τον/την δω, κάτι προέκυψε στο Πανεπιστήμιο.

Πρέπει οπωσδήποτε να τον/την δω, κάτι προέκυψε στη δουλειά.

Πρέπει οπωσδήποτε να τον/την δω, η μαμά του/της είναι άρρωστη.

Μου αρέσει ο τρόπος που μιλάει θέλω να τον/την ακούσω.



File:Rubens Venus at a Mirror c1615.jpg


 Μου είπε πως θέλει να μου πει κάτι σημαντικό και δεν μπορεί από το τηλέφωνο.

Θα πάμε μια εκπαιδευτική εκδρομή.

Πάμε μαζί για σπορ και γυμναστική. Δεν θα καταντήσω λαπάς σαν εσένα.

Ναι μου την έπεσε, αλλά προσπαθώ να τον/την κάνω να το ξεχάσει...

Θέλει βοήθεια, πέρασε πολλές δυσκολίες...

Πάω βόλτα με μια φίλη/ο

Πάω εκδρομή με μια φίλη/ο

Πάω σινεμά με μια φίλη/ο

Δεν ξέρει καλά ελληνικά και χρειάζεται μεταφραστή.

Τον/την σέβομαι και τον/την εκτιμώ. Με έχει βοηθήσει πολύ στη ζωή μου.

Είναι αδελφή/λεσβία, μην τον/την φοβάσαι.

Είναι ο/η ψυχολόγος μου

Σου αρέσει το δαχτυλίδι μου; Το πήρα προχτές ευκαιρία...

Κάναμε ένα παιδί μαζί. Δεν μπορώ να τον/την διώξω από την ζωή μου...

Εσύ να μου φέρεσαι καλά κι εγώ ξέρω τι κάνω.


File:Education of the Princess by Peter Paul Rubens.jpg


 β) ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ

Με αυτόν/ην τουλάχιστον μπορώ να ανταλλάξω μια κουβέντα.

Αφού εσύ κοιμάσαι συνέχεια, τι θες να κάνω;

Δεν θα επεμβαίνεις τώρα και στις φιλίες μου!

Μα νομίζεις πως όλοι σκέφτονται βρώμικα όπως εσύ;;;;

Ναι, εγώ τα κάνω όλα αυτά, ενώ εσύ με τον/την Χ, δεν κουνάτε το θάμνο... Για χαζό/η με περνάς;

Δεν θα σταθεί η ζήλεια σου εμπόδιο στην σταδιοδρομία μου!!!

Αυτό που πρέπει να σε ενδιαφέρει είναι πως είμαστε κάθε βράδυ μαζί.

Είναι το μόνο άτομο που εμπιστεύομαι.


File:Peter Paul Rubens - Pastoral Scene - WGA20325.jpg


 Αν δεν με θες, θα πάω με τον/την Γιώργο/Μαίρη.

Δεν σε θέλω πια σε σιχάθηκα!!!

Πότε είναι η τελευταία φορά που πήγαμε ταξίδι; Μην μιλάς λοιπόν!

Μου δίνει όσα δεν έχεις εσύ.

Αυτός/ή είμαι, αν σου αρέσει.

Γιατί να απολογηθώ; Μήπως με έχεις παντρευτεί;



File:Le Triomphe de la vertu - Rubens.jpg


 γ) ΟΜΟΛΟΓΙΑ

Ήταν ένα αστείο. Εγώ εσένα αγαπάω.

Όλα αυτά δεν έχουν σχέση με την αγάπη μας...

Κατάστρεψες τα πάντα με τη ζήλεια σου.

Κάποτε θα με καταλάβεις....


δ)ΞΕΚΑΡΦΩΜΑ


Αχ, σε θέλω ΤΩΡΑ!!!




 Υπάρχουν πολλές κατηγορίες ακόμα, αλλά κρατήσαμε τις πενήντα επικρατέστερες, λόγω της ταινίας...

Εικονογράφηση: Peter Paul Rubens. Οι εικόνες προέρχονται από την Βικιπαίδεια.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου