Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο, 8 Μαρτίου 2014

Ενας αιμοβόρος... θαυμαστής της αρχαιότητας



Ετούτος εδώ άραγε γνωρίζει πως οι αρχαίοι συγγραφείς λένε πως οι Ολύμπιοι θεοί ήρθαν από την Αίγυπτο;

Και, επειδή είναι αμόρφωτος και δεν έχει ιδέα τι έγραφαν αυτοί που δημιούργησαν τον πολιτισμό που λέει ότι θαυμάζει, θέλει να μας εξοντώσει και μάλιστα αμείλικτα;


Δηλαδή θέλει να μείνουν μόνο οι ηλίθιοι στον κόσμο;


Ο ΗΡΟΔΟΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ.

Σχετικά με τις Διονυσιακές τελετές:

Δεν θα παραδεχτώ ποτέ πως οι τρόποι λατρείας του θεού [που είναι όμοιοι] στην Αίγυπτο και την Ελλάδα είναι σύμπτωση. Γιατί τότε, [αυτοί οι τρόποι λατρείας] θα ταίριαζαν με τα ελληνικά έθιμα (=ομότροπα) και δεν θα ήταν πρόσφατα υιοθετημένοι.
2.49

Σχετικά με την θρησκεία συνολικά:

«Όπως πληροφορήθηκα στη Δωδώνη, οι Πελασγοί ανέκαθεν θυσίαζαν και προσεύχονταν στους θεούς χωρίς να δίνουν τίτλο ή όνομα σε κανένα από αυτούς» /…/ 
«αφού πέρασε πολύς καιρός, ρώτησαν για τα ονόματα των θεών, που έφτασαν από την Αίγυπτο» /…/ «Από τότε άρχισαν να θυσιάζουν χρησιμοποιώντας αυτά τα ονόματα για τους θεούς. 
Από τους Πελασγούς τα πήραν οι Έλληνες κατόπι. Από πού ήρθε κάθε θεός, αν όλοι υπήρχαν ανέκαθεν, πως έμοιαζαν μερικών οι μορφές τους, δεν το γνωρίζανε [οι Έλληνες] μέχρι πρότινος, μέχρι χτες σα να λέμε
 Νομίζω πως ο Ησίοδος και ο Όμηρος δεν είναι παλιότεροι από τετρακόσια χρόνια [από την εποχή του, δηλ του 850 πχ] 
Αυτοί είναι που έπλασαν την θεογονία για τους Έλληνες και απέδωσαν στους θεούς τα ονόματα, τον τρόπο λατρείας [τιμάς] τις ειδικότητές τους [τέχνας] και τη μορφή τους. 
Όσο για τους ποιητές που λέγονται αρχαιότεροι από αυτούς τους [δυο] άντρες [εννοεί τα Ορφικά κλπ] νομίζω πως είναι πιο σύγχρονοι. 

Για τον πρώτο ισχυρισμό μου [πως τα ονόματα των θεών ήρθαν από την Αίγυπτο] το λένε οι ιέρειες της Δωδώνης, για το τελευταίο, [δηλαδή] τον Όμηρο και τον Ησίοδο, είναι δικιά μου [του Ηρόδοτου] άποψη.
2.53



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου