Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Ευρωεκλογές-Δημοτικές εκλογές 2014 -τα έγχρωμα σχόλια του Σκουρτέλη

Ευρωεκλογές -Δημοτικές εκλογές σε συνδυασμό με την διεθνή μέρα μουσείων. Οι σχετικές έγχρωμες δημιουργίες  του Δημήτρη Σκουρτέλη.
΄


ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΝΙΚΗΣΑΜΕ;


Δεν λειτουργεί ρε παιδιά, δεν δουλεύει το άτιμο το άσπρο ζελέ μέσα στο κρανίο... Τελείωσε...
Αφέονταί τους αι αμαρτίαι λόγω δυσλειτουργίας




Που είμαι; Δεν θέλω να είμαι εδώ!



Μάχη των Πλαταιών
Δημοκρατικές διαδικασίες.
Κάποιος μου θύμισε την ψήφο του Αμομφάρετου. Όταν διατάχθηκε από τον Παυσανία να υποχωρήσει, απόφαση που πήραν οι Έλληνες στρατηγοί από κοινού, ο Αμομφάρετος μουλάρωσε, πήρε μια μεγάλη κοτρώνα, την έριξε χάμω και είπε: "Να η δική μου ψήφος!"
Βαριά-βαριά



Ωραία,  βγήκε η Δούρου, να πάω για ύπνο τώρα;


Να κάνουμε μια μυστική ομάδα να μας πουν οι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ πως ένοιωσαν την πρώτη τους φορά...



Τι είναι αυτός ο Εβραιοσκεπτικισμός;






-Μα... τι μοιράζουνε στα εκλογικά τμήματα και έχει τόσες ουρές;
-Νέους φόρους.




Κάθε ψήφος στις ευρωεκλογές, σε οποιοδήποτε κόμμα, είναι μια πλήρης αποδοχή της σημερινής κατάστασης και των μέτρων που μας έχουν επιβληθεί.



Ευρώπη: Μια φοινικικη θεότητα
«Υπάρχει παρομοίως στη Φοινίκη μέγας ναός των Σιδωνίων. Τον αποκαλούν ναό της Αστάρτης. Πιστεύω ότι αυτή η Αστάρτη είναι η σεληνιακή θεότητα. Αλλά σύμφωνα με ένα εκ των ιερέων, αυτός ο ναός είναι αφιερωμένος στην πραγματικότητα στην Ευρώπη, την αδελφή του Κάδμου. ..., όταν έφυγε από τη Γη οι Φοίνικες την τίμησαν με ναό και διηγούνταν ένα ιερό θρύλο γι' αυτή, πώς ο Δίας την ερωτεύθηκε για την ομορφιά της και μεταμορφωμένος σε ταύρο την μετέφερε στην Κρήτη. Αυτό τον μύθο τον άκουσα και από άλλους Φοίνικες. Και το νόμισμα των Σιδωνίων φέρει επάνω του την Ευρώπη καθήμενη επί ταύρου...»
Λουκιανός



Τι κάνει ρε ο Σαμαράς απαγγέλλει ριζίτικα;



Εχτές που είχα αϋπνίες μου μπήκε μια ιδέα:

Η Ευρωπαϊκή Ιδέα. 

Πωπω πρέπει να πάω σε ψυχίατρο...



«Εσχάτη Γραμμή Ανασχέσεως»
Ωραίος τίτλος για κόμμα.
Ε.Γ.Α..

Τελικά, επεξεργάστηκα την Ευρωπαϊκή ιδέα!!!!
Lorenzo Lotto (περ. 1480–1556). 
"Έρως και Αφροδίτη" ή "Η Ευρωπαϊκή Ιδέα". 
Λαϊκώς: "κατούρα τα"!

Διότι και στις ευρωεκλογές, η λύση θα προέλθει από την Τέχνη και τον έρωτα!



Όσο και να σε τραβάν'
πήγαινε στο παραβάν
και καθόλου μη σκεφτείς
σίγουρα θα μπερδευτείς
ότι γίνει μέσα ΄κει
δεν θα έχει προκοπή



Οι εκλογές έγιναν για το ευρωκοινοβούλιο.


Ακούτε κανέναν να μιλάει γι αυτό ή για την στάση που θα κρατήσουμε στην Ευρώπη;


Έτσι σας πιάσανε κορόιδα άλλη μια φορά, αγαπητοί μου, και για άλλη μια φορά τους δώσατε λευκή κάρτα για το πως θα σας χρεώσουν στα αφεντικά τους.

Τα θερμά μου συγχαρητήρια.


ΡΕ ΣΕΙΣ ΞΕΧΑΣΤΗΚΑ... ΚΑΤΕΒΑΙΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ
Στο Θέμα της Λυκανδού.


Η εποχή όπου έβγαιναν κάτι κυρίες από τις λίμνες και έδιναν το σπαθί στον μέλλοντα βασιλέα, ήταν πολύ πιο σοφή από σήμερα που που η Κούλα και ο Νιόνιος αποφασίζουν ποιος θα με κυβερνήσει.
Πηγή εικόνας : People of the Past
Οι εκλογές στην αρχική, αγνή τους μορφή... Που είναι τώρα αυτά τα χρόνια
Manuscript Morgan M.638 Maciejowski Bible
Folio 45
Dating 1244-1254
From Paris, France
Holding Institution Morgan Library


Δεν ξέρω τι λέει ο Τσίπρας. Εμένα ο υπολογιστής μου γράφει πως έχω "ασφαλή σύνδεση". Αμάν πια με τις καταστροφολογίες σας!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου