Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 13 Αυγούστου 2014

Ουίνστον Τσώρτσιλ: Διάσημα λόγια.

"Ένα έθνος που θέλει να ευημερήσει μέσω της φορολογίας μοιάζει με κάποιον που είναι μέσα σε ένα κουβά και προσπαθεί να τον σηκώσει από το χερούλι"
Ουίνστον Τσώρτσιλ...

Λένε πως όταν ο Τσώρτσιλ, ο ηγετης της μεγάλης Βρετανίας στο Β Παγκόσμιο πόλεμο, γέρος πια, συνάντησε τον Κένεντι πάνω στην "Χριστίνα" του Ωνάση, τον πέρασε για... σερβιτόρο. 
Έλα τώρα, αυτό πρέπει να διαψευσθεί....

χεχεχε
Ο Τσώρτσιλ στην "Χριστίνα"το 1959.

Ιδού μερικά από τα λόγια του:


Όσο ωραία στρατηγική και να έχουμε, κάποια στιγμή πρέπει να ελέγχουμε και τα αποτελέσματά της.

Το τακτ είναι η μέθοδος να πεις σε κάποιον να πάει στο διάολο και να ανυπομονεί να πάει.

Επιτυχία είναι το παραπάτημα από αποτυχία σε αποτυχία χωρίς να χάνεις τον ενθουσιασμό σου.

Εάν ο Χίτλερ κήρυσσε πόλεμο στη Κόλαση, θα έλεγα μια καλή κουβέντα γι αυτήν στο Κοινοβούλιο.

Εμπιστεύομαι τους Αμερικάνους. Θα κάνουν πάντα το σωστό, αφού όμως εξαντλήσουν όλες τις άλλες πιθανότητες.

Εμείς οι Βρετανοί, δεν περάσαμε μέσα στους αιώνες, ωκεανούς βουνά και κάμπους επειδή είμαστε φτιαγμένοι από ζάχαρη.

Είμαι πρόθυμος να μάθω, αλλά δεν μου αρέσει να μου κάνουν τον δάσκαλο.

Έχεις εχθρούς; Καλό αυτό. Σημαίνει πως κάποια στιγμή αγωνίστηκες για κάτι.

Ετούτος έχει όλα τα καλά που αντιπαθώ και όλα τα κακά που θαυμάζω.

Αν πρέπει οπωσδήποτε να σκοτώσεις κάποιον, δεν κοστίζει τίποτε να είσαι ευγενής μαζί του.

Φανατικός είναι αυτός που δεν αλλάζει μυαλά, ούτε και θέμα.


"Πήρα από το πιοτό περισσότερα από όσα πήρε από μένα"


Είναι πολύ απλό να ικανοποιηθώ. Αρκεί να μου παρουσιαστεί ό, τι καλύτερο υπάρχει.

Η μεγαλύτερη ανακούφιση στη ζωή είναι να σου ρίχνουν και να αστοχούν

Κερδίζουμε την ζωή μας με αυτά που παίρνουμε, αλλά φτιάχνουμε την ζωή μας με αυτά που δίνουμε.

Τέχνη χωρίς παράδοση είναι ένα κοπάδι χωρίς βοσκό, Τέχνη χωρίς ανανέωση είναι ένα πτώμα.

Διαβάστε Ιστορία, διαβάστε Ιστορία. Στην Ιστορία θα βρείτε όλα τα μυστικά της τέχνης της διακυβέρνησης.

Πήρα από το πιοτό περισσότερα από όσα πήρε από μένα.

Μην με διακόπτετε όταν σας διακόπτω!

Όσο πιο πίσω μπορείς να δεις, τόσο θα βλέπεις μπροστά καλύτερα.

Γενικά, λίγα λόγια και καλά, αρχαία λόγια και καλύτερα.

Για να γίνεις καλύτερος πρέπει να αλλάξεις. Για να γίνεις τέλειος, πρέπει να αλλάζεις συνέχεια.



"Η ιστορία θα είναι ευγενική μαζί μου
γιατί σκοπεύω να την γράψω ο ο ίδιος"

Συνεχής προσπάθεια. Αυτό είναι το μυστικό της επιτυχίας, και όχι η ικανότητα ή η εξυπνάδα.

Η Λαίδη Άστορ του είπε, κάποτε:
“Γουίνστον, αν ήμουν γυναίκα σου θα σου έβαζα δηλητήριο στον καφέ”
Και ο Τσώρτσιλ απάντησε:
“Νάνσυ, αν ήμουν άντρας σου, θα τον έπινα”

Ήρθε μια κυρία και μου είπε:
“Κύριε είστε μεθυσμένος!”.
Της είπα πως:
“Σήμερα είμαι μεθυσμένος, αύριο θα είμαι νηφάλιος, αλλά εσείς, κυρία μου, θα παραμείνετε άσκημη”

Το ψέμα έχει κάνει τον μισό γύρο του κόσμου πριν η αλήθεια προφτάσει να βάλει το παντελόνι της

Καμιά φορά οι άνθρωποι σκοντάφτουν πάνω στην αλήθεια, αλλά σηκώνονται αμέσως και συνεχίζουν σα να μην τρέχει τίποτα.

Ουδέποτε έπαθα δυσπεψία μασώντας τα λόγια μου.

Η αλήθεια μπορεί να χτυπηθεί από την κακία ή την άγνοια, αλλά τελικά, είναι αυτή που είναι.

Είμαστε οι αφέντες όσων δεν έχουν ειπωθεί, και οι σκλάβοι όσων έχουν ειπωθεί.

Η Ιστορία γράφεται από τους νικητές.

Η ιστορία θα είναι ευγενική μαζί μου γιατί σκοπεύω να την γράψω ο ο ίδιος.

Ο ειρηνευτής είναι κάποιος που ταΐζει έναν κροκόδειλο, πιστεύοντας πως θα τον φάει τελευταίος.


"Αν πρέπει οπωσδήποτε
να σκοτώσεις κάποιον,
δεν κοστίζει τίποτε
να είσαι ευγενής μαζί του"

Ένας νεαρός Συντηρητικός δεν έχει καρδιά. Ένας ηλικιωμένος Φιλελεύθερος δεν έχει μυαλό.

Πολιτικός είναι αυτός που μπορεί να προβλέψει τι θα γίνει αύριο, την άλλη βδομάδα, τον άλλο μήνα, του χρόνου, και μετά να μπορεί να εξηγήσει γιατί δεν έγινε.

Ένα έθνος που θέλει να ευημερήσει μέσω της φορολογίας μοιάζει με κάποιον που είναι μέσα σε ένα κουβά και προσπαθεί να τον σηκώσει από το χερούλι.

Καλοί φόροι δεν υπάρχουν.

Οι Σοσιαλιστές λένε πως το Κέρδος είναι κακό. Εγώ λέω πως κακή είναι η χασούρα.

Αν βάλεις δέκα χιλιάδες κανονισμούς, καταστρέφεις κάθε σεβασμό στο Νόμο.

Η Δημοκρατία είναι το χειρότερο πολίτευμα, αν εξαιρέσουμε όλες τις άλλες μορφές πολιτεύματος.

Ο Καπιταλισμός μοιράζει άνισα τα καλά. Ο Σοσιαλισμός μοιράζει δίκαια τα κακά.

Το μεγάλο μάθημα της ζωής είναι πως ακόμα και οι βλάκες έχουν δίκιο καμιά φορά.


"Ουδέποτε έπαθα δυσπεψία μασώντας τα λόγια μου"

Ένα καλό αστείο είναι κάτι σοβαρό.

Θέλει θάρρος να σηκωθείς και να μιλήσεις. Θέλει θάρρος να κάτσεις κάτω και να ακούσεις.

Αιχμάλωτος πολέμου είναι αυτός που θέλει να σε σκοτώσει και μετά θέλει να μην τον σκοτώσεις.

Αν θες να πεις κάτι σημαντικό, μην το πεις με λεπτότητα ή εξυπνάδα. Πάρε ένα λοστό. Ρίξε μια. Ρίξε δεύτερη. Την τρίτη φορά βάλε όλη σου τη δύναμη.

Μου αρέσουν τα γουρούνια. Οι σκύλοι μας εκτιμούν, οι γάτες μας υποτιμούν, τα γουρούνια μας βλέπουν σαν ίσους.

Μερικοί άνθρωποι νομίζουν πως “Ελευθερία του λόγου” είναι να λένε ό, τι θένε, αλλά αν κάποιος τους φέρει αντίρρηση, να το αποκαλούν “προσβολή”.

Αν κάτι γίνεται όπως το θες, μην επεμβαίνεις.

Η επιτυχία και η αποτυχία δεν είναι μόνιμες. Αυτό που μετράει είναι το θάρρος να συνεχίζεις.

Εγώ είμαι έτοιμος να συναντήσω τον Δημιουργό μου. Δεν ξέρω αν Αυτός είναι έτοιμος να υποστεί αυτήν την δοκιμασία.

Το θάρρος είναι η ανώτερη αρετή. Αυτό εγγυάται τις άλλες αρετές.


Καλοί φόροι δεν υπάρχουν...


Ο αετός σηκώνεται ενάντια στον άνεμο, όχι μαζί του.

Κάποτε ήταν συνετός. Άκουγε τις συμβουλές μου.

Ο απαισιόδοξος βλέπει δυσκολίες σε κάθε ευκαιρία που παρουσιάζεται. Ο αισιόδοξος βλέπει ευκαιρίες σε κάθε δυσκολία.

Τι να το κάνω όταν λένε: “κάνω ό, τι μπορώ”. Πρέπει να κατορθώσουν να κάνουν ό, τι χρειάζεται να κάνουν.

Όποιος κάνει καλό πόλεμο δεν μπορεί να κάνει καλή ειρήνη και όποιος κάνει καλή ειρήνη δεν θα μπορούσε ποτέ να κερδίσει έναν πόλεμο.

Είμαι αισιόδοξος διότι δεν θα ήταν χρήσιμο να ήμουν κάτι άλλο.

Η Ναυτική μας παράδοση; Τερατώδης. Τίποτα άλλο από ρούμι, σοδομισμό, προσευχές και μαστίγιο.

Ένας αμόρφωτος καλόν θα ήτο να διαβάζει αποφθέγματα.

(Ωχ)


Συλλογή αποφθεγμάτων και μετάφραση από την Αγγλική: Δημήτρης Σκουρτέλης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου