Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

Τα πάντα για τον πολιτισμό

Πηγή φωτογραφίας:
http://asset.tovima.gr/vimawebstatic//C4770BDA0C263C3D10D9C37F3DB142CB.jpg


Σε έναν πολιτιστικό όμιλο μου ανάθεσαν να διοργανώσω μια έκθεση. Το έκανα, και στην συνέχεια διέδιδαν πως επειδή δεν έβρισκα Έλληνες ζωγράφους, έφερα ζωγράφους από το πρώην κομμουνιστικό μπλοκ. Η αλήθεια είναι πως μόνο δυο ξένοι συμμετείχαν, και αυτοί ήταν μέλη του Ομίλου! Τέλος πάντων τελικά αποφάσισαν να οργανώσουν την επόμενη έκθεση με την επίβλεψη ενός ξένου, μια που όπως φαίνεται δεν ήθελαν... ξένους. Σε αυτόν τον όμιλο εκλέχτηκα πρώτος στην επιτροπή που είχα θέσει υποψηφιότητα.

Σε άλλο πολιτιστικό όμιλο, (εννοείται πως) δεν δέχτηκαν τις προτάσεις μου (που τέτοια απαίτηση...) αλλά ούτε καν δέχτηκαν να ψηφίσουν επ' αυτών ούτε καν δε,να γραφτούν στα πρακτικά. Σε αυτόν τον όμιλο είχα εκλεχθεί δεύτερος στο Δ.Σ.

Σε τρίτο πολιτιστικό όμιλο, με φωτογράφισαν σε μια έκθεση με τον γιο ενός μέλους, παρουσία του γονέως, και δημοσίευσαν την φωτογραφία στο διαδίκτυο, από όπου την αναδημοσίευσα και εγώ. Ο πρόεδρος του ομίλου ζήτησε από εμένα (και όχι από τον ιδιοκτήτη της φωτογραφίας) να την διαγράψω επειδή το παιδί ήταν ανήλικο. Αυτή η απαίτηση, από την φύση της, αποτελεί συκοφαντία. Όπως φαίνεται άλλωστε, αυτός ο όμιλος δεν επιθυμεί την διάδοση του Πολιτισμού σε ανήλικους. Σε αυτόν τον όμιλο δεν πρόφτασα να υποβάλλω υποψηφιότητα στις εκλογές του.

Αφού λοιπόν, οι πολιτιστικοί αυτοί όμιλοι, επιμένουν, με κοινό σύστημα, να ταπεινώνουν με αυτόν τον τρόπο τα μέλη τους, εγώ δεν έχω καμιά θέση σε αυτούς.

Γι αυτή μου την στάση, αποκλήθηκα πρόσφατα και εγγράφως, "ψυχοπαθής".



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου