Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

Αλφρεντ Χίτσκοκ: "Υπάρχουν και καλά παιδιά"

Ο  λόγος του Αλφρεντ Χίτσκοκ οταν του απονεμήθηκε το βραβείο του Αμερικανικού Κινηματογραφικού Ιδρύματος
AFI Life Achievement Award.

Παραθέτουμε το τέλος -ηθικό δίδαγμα, που τα λέει όλα.




...όταν ήμουν το πολύ έξη χρονών, έκανα κάτι που ο πατέρας μου θεώρησε αξιόποινο. Δεν θυμάμαι τι σκανδαλιά ήταν -αλλά σε αυτήν την ηλικία δεν θα πρέπει να είχε αντικείμενο την υπηρέτρια!

Τέλος πάντων, ο πατέρας μου με έστειλε στο οικείον Αστυνομικό Τμήμα με ένα σημείωμα. Ο αξιωματικός υπηρεσίας το διάβασε και με κλείδωσε σε ένα κελλί για ένα πεντάλεπτο, λέγοντας: "Να τι κάνουμε στα άτακτα παιδιά"

Από τότε και μετά, έκανα τα πάντα για να αποφύγω την σύλληψη και την φυλακή.

Και σε σας, νεαροί μου, το μήνυμά μου είναι "μακριά από την φυλακή"

Κάποια μέρα, ένας από σας μπορεί να στέκεται εδώ, με αυτό το βραβείο του Αμερικανικού Κινηματογραφικού Ιδρύματος.

-Να τι κάνουν στα καλά παιδιά!
Καλό βράδυ.
-------------------------------------------------

Ο έχων ώτα ακούειν....

Όλος ο λόγος, εδώ, δυστυχώς στα Αγγλικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου