Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

Έτσι μας διαλέγουν...

Πηγή: http://www.lidtime.com/wp-content/uploads/2014/04/Girl-wrote-an-amazing-pros-cons-list-while-choosing-perfect-love1.jpg


Ένα κοριτσάκι που ταξίδευε με αεροπλάνο, ξέχασε αυτό το σημείωμα φεύγοντας. Το δημοσίευσε η αεροσυνοδός που το βρήκε.
Έτσι μας έδωσε μια σπάνια ματιά στον συστηματικό τρόπο με τον οποίο οι γυναίκες ...ερωτεύονται.
Συγκρίνει, επιστημονικότατα, τους κυρίους Matt και Chase (με τους οποίους πιθανότατα διατηρεί διπλό δεσμό)  και προσπαθεί να διαλέξει:


Υπέρ

Matt: Τον αγαπώ.                             Chase: Μου αρέσει.
Matt: Τον ξέρω πιο πολύ καιρό        Chase: Αρέσει στην οικογένειά μου
Matt: Νοιώθω πιο άνετα μαζί του       Chase: Διασκεδάζω μαζί του
Matt: Νοιώθω ασφαλής μαζί του.  Chase: Μου αρέσει η οικογένειά του.
Matt:Μου αρέσει η οικογένειά του.Chase:  Αν τον ζορίσω κάνει ό,τι θέλω
Matt: Μιλάω πιο πολύ μαζί του.
Κατά:

Matt: Δεν τον θέλουν οι δικοί μου    Chase: Αναμορφωτήριο *
Matt: δεν υπάρχει εμπιστοσύνη       Chase: Δεν έχει τηλέφωνο.
Matt: Δεν έχει δουλειά.                 Chase: Δεν έχει μεταφορικό μέσον.
Matt: Κάθαρμα                             Chase: Ψωροπερήφανος

?
* Μάλλον εννοεί πως θέλει εκπαίδευση..

Πηγή

1 σχόλιο:

  1. Με αρέζει που ενώ παίζει σε δυο ταμπλώ παραπονιέται πως ο Matt δεν την εμπιστεύεται (δεν μπορεί να εννοεί το αντίθετο γιατί πιο πάνω γράφει "Νοιώθω ασφαλής μαζί του")

    ΑπάντησηΔιαγραφή